Top
VRAGEN???

Op veel gestelde vragen, vind je hier een antwoord: 

HOE KAN IK EEN SIERAAD OP MAAT BESTELLEN?
Het werkt als volgt: 
1. Eerst maak je een keuze uit een produkt uit de winkel.
2. Bij de ontvangst van je betaling ontvang je een aanvraagformulier, die je op het gemak in vult. Deze stuur je ingevuld terug aan: 
kleur@dekralenfluisteraar.nl
3. Na ontvangst van het formulier neemt de Kralenfluisteraar contact met je op via mail of telefoon om aanvullende vragen te stellen en de vraag helder te hebben.
 4. Als de Kralenfluisteraar voldoende informatie heeft, maakt ze een selectie van de te gebruiken kralen en materialen en creëert dan het gewenste sieraad (armband, ketting of sleutelhanger).
5. Binnen  8 werkdagen ontvang je het sieraad op maat "als cadeautje" op het aangegeven adres. Indien er door overmacht (zoals ziekte, late levering leverancier, externe factoren buitenom De Kralenfluisteraar) de levertermijn overschreden wordt, nemen we z.s.m. contact met je op.


HOE KAN IK BETALEN?
Betalen via vooruitbetaling is op dit moment de voordeligste manier om je bestelling af te ronden. In je mailbox ontvang je de rekening met daarop
vermeld jouw bestelnummer. Bij deze manier van betalen, wordt de bestelling in gang gezet wanneer het geld is ontvangen. 
Hebben wij je betaling niet binnen 7 dagen na de bestelling ontvangen, dan wordt jouw bestelling automatisch geannuleerd.


VERZENDEN & ONTVANGEN
Alle bestellingen worden van maandag t/m vrijdag verzonden met TNT Post.  
Voor alle bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten inbegrepen. 
Wil je toch je bestelling aangetekend ontvangen? Dan mag je € 8,00 bij je bestelling optellen i.v.m. de verzending.

Voor bestellingen buiten Nederland zijn de vaste verzendkosten:
Binnen Europa:  € 8,50
Buiten Europa: € 12,50


LEVERTIJD
Ons streven is om na ontvangst van het aanvraagformulier (dat je ontvangt na betaling) de sieraden binnen 5 werkdagen te verzenden naar het aangegeven adres. Dit adres hoeft niet het factuuradres te zijn, maar kan ook het adres van de persoon zijn voor wie het sieraad bestemd is.
Hoe leuk is dat niet! En dat zonder extra kosten! Wie ga jij een verrassing sturen?


BEZORGEN OP EEN ANDER ADRES
Alle sieraden worden als een cadeautje ingepakt. Je kunt dus een ander afleveradres opgeven, zodat de ontvanger 'n echte verrassing in de bus ontvangt! Bij het afronden van de bestelling, kun je naast het factuuradres ook nog een ander adres invullen.

KAN IK MIJN BESTELLING OPHALEN?
De Kralenfluisteraar is geen "echte" winkel in een pand. Om die reden is het niet mogelijk de bestelling op te halen. 

IK HEB EEN SPOED-OPDRACHT!
Indien er een spoed-opdracht is, omdat je deze site "te laat" voor een bijzondere gelegenheid hebt ontdekt, neem dan contact met ons op via 
06-30835237 of kleur@dekralenfluisteraar.nl
We gaan dan kijken wat we voor je kunnen betekenen.


SPELREGELS: UNIEK en OP MAAT
- Alle sieraden op maat krijgen een persoonlijke beschrijving. Deze beschrijving is gebaseerd op de informatie van het aanvraagformulier en de aanvullende informatie n.a.v. het mailcontact of telefoongesprek.
- Om die reden kunnen de sieraden niet geruild worden, omdat ze op maat gemaakt zijn met ieder een eigen betekenis. In sommige gevallen worden andere en speciale kralen ingekocht om aan jouw wens/vraag te voldoen.
- Dit staat ook beschreven in de Wet “Kopen op Afstand”, die sinds 1 februari 2011 van kracht is. Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product. De afkoelingsperiode geldt niet bij: "Aankopen die speciaal op bestelling zijn gemaakt". Zie verder de algemene voorwaarden onderaan deze pagina.


KAN IK DE KRALENFLUISTERAAR OOK OP SOCIAL MEDIA VINDEN?
Zeker! Je kunt ons volgen via:
Twitter: @Briljanss
Facebook: De Kralenfluisteraar / Bianca Janssen
LinkedIn: Bianca Janssen

IK HEB EEN ANDERE VRAAG, IDEE EN/OF OPMERKING!
Schroom niet en neem met ons op!

 
@